Durszlak.pl

niedziela, 27 października 2013

Śniadaniowy placek owsiany z jogurtem i ananasem.

Witajcie!

Słodki i zdrowy początek dnia? Jestem na tak!
Jeśli chodzi o śniadania jestem strasznym łasuchem. Owsianki, naleśniki, muffiny, omlety, placki, koktajle- raj! Po słodkim porannym akcencie nie kuszą mnie słodycze w ciągu dnia. Rzadko jem wytrawne śniadania jeśli już to są to omlety, albo jajecznica. Zalety tych placuszków? Są łatwe, pyszne i szybkie, bo większość wykonujemy wieczorem, a rano tylko smażymy.Enjoy!





Składniki:
  • 3 łyżki płatków owsianych,
  • łyżka mieszanki otrębów owsianych, zarodków pszennych i lnu,
  • jajko,
  • łyżka mleka,
  • łyżka mąki pełnoziarnistej,
  • stevia lub inny słodzik,
  • dodatki- u mnie tym razem rodzynki i wanilia.



Sposób przygotowania:
  1. Składniki mieszamy i wkładamy na noc do lodówki.
  2. Rano smażymy na teflonie bez dodatku tłuszczu, aż do zarumienienia spodu i ścięcia górnej warstwy. Następnie przewracamy i zarumieniamy drugą stronę. 
  3. Dodajemy owoce, jogurt, dżem, nutelle, masło orzechowe- co lubimy- u mnie świeży ananas i jogurt naturalny :)
Biorę się za pieczenie dietetycznego ciacha czekoladowego. Efekty wieczorem!:)

Kaloryczność omletu- 253,17 kcal


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz