Durszlak.pl

wtorek, 29 października 2013

Plan treningów na listopad.

Właśnie skończyłam przygotowywać sałatkę brokułową do szkoły i naszła mnie wena na post. Dzisiaj dla odmiany plan treningowy na listopad. Przyznam się, że nigdy wcześniej niczego takiego nie robiłam, ale jak to mówią zawsze musi być ten pierwszy raz. Mając na uwadze doświadczenie z okresu, kiedy byłam w formie powstało to cudo:

Tydzień I*:
Poniedziałek: Cellulit Burner-1h + ćwiczenia siłowe na klatkę, plecy i obręcz barkową**.
Wtorek: Płaski brzuch-1h + Bieg ciągły 40 min.
Środa: Pilates + trening koszykówki- 90min.
Czwartek: Fat burner & flexi bar + ćwiczenia siłowe na dolne partie mięśni**
Piątek: Aerobox.
Sobota: Joga + Interwały.
Niedziela: DZIEŃ WOLNY.*** :)

*- W planie nie uwzględniłam lekcji wf.
**- Z czasem zamierzam zwiększać ilość czasu spędzanego na siłowni, ale najpierw czas wrócić do dawnych rozmiarów.
***- Niewykluczone, że wieczorami dojdzie mały truchcik z przyjaciółką na tzw. "dobry sen"

Pamiętajcie kochani: Nie ma rzeczy niemożliwych do spełnienia. Wystarczy trochę samozaparcia, zdrowe odżywianie, trochę ćwiczeń i wszystko dookoła stanie się kolorowe. :)
Trzymajcie kciuki! Niedługo ciąg dalszy planu.

2 komentarze:

  1. Ja trzymam kciuki bardzo mocno, gratuluję zapału, bo jest najważniejszy :)
    A na zdjęciu to jesteś Ty? Jeśli tak, to gratuluję również figury, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń