Durszlak.pl

niedziela, 4 sierpnia 2013

Jajecznica inaczej.

Witajcie kochani! Dzisiaj mam dla Was kolejne śniadanko. Nie jest ono skomplikowane, możemy dodać składniki na jakie mamy ochotę. Podobną "jajecznicę" zawsze robił mi dziadek, więc z sentymentu postanowiłam spróbować odtworzyć ów danie.:)





Składniki:
  • Bułka- u mnie grahamka,
  • jajko,
  • ulubione składniki- u mnie oliwki, szynka dojrzewająca, szczypiorek.
  • opcjonalnie ser do zapieczenia- u mnie camembert
  • pieprz, sól, oregano
Wykonanie:
  1. Wierzch bułki należy odkroić i wyciągnąć środek.
  2. Dodajemy pokrojoną w kawałki szynkę i szczypiorek.
  3. Następnie rozbijamy do bułki jajko.
  4. Na wierzch dodajemy ser.
  5. Zapiekamy w 220 stopniach przez 8 min.
  6. Na sam koniec dekorujemy oliwkami.
Jajko wychodzi na pół miękko, czyli takie jakie lubię najbardziej. :)





Całość ma 244 kcal, gdyż w rzeczywistości z bułki po obróbce mało nam zostaje :)
Białko:14,9 g
Węglowodany: 20,13g
Tłuszcze: 10,23g

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz