Durszlak.pl

niedziela, 4 sierpnia 2013

Pełnoziarniste placuszki twarogowe.

Cześć!
Wszyscy wiemy jak ważne w prawidłowym odżywianiu jest śniadanie. Osobiście nie wyobrażam sobie wyjścia rano z domu bez posiłku. Dzisiaj przygotowałam pełnoziarniste placuszki twarogowe. Moi znajomi są w nich zakochani, mam nadzieję, że Wam też zasmakują. Przygotowanie trwa około 20 min, potrzebujemy mikser-blender i dobrą teflonową patelnie.




Składniki (na trzy placuszki):

  • jajko,
  • 125g twarogu chudego,
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego,
  • 3 łyżki mąki- u mnie pełnoziarnista lubella,
  • szczypta wanilii (ew. ekstrakt),
  • dowolne słodzidło- u mnie łyżka syropu klonowego.


Sposób przygotowania: 
  1. Jajka ubijamy.
  2. Następnie dodajemy twaróg i miksujemy, aż do uzyskania jednolitej masy.
  3. Dodajemy jogurt naturalny i mąkę dalej miksując.
  4. Powstałą masę mieszamy ze słodzikiem i wanilią.
  5. Odstawiamy na 10 min.
  6. Smażymy na suchym teflonie.




Dodatki proponuję wg uznania, moje ulubione wydanie z dżemem truskawkowym. Pychotka!
Dzisiaj postawiłam na kiwi, jogurt naturalny i masło orzechowe.

SMACZNEGO!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz