Durszlak.pl

piątek, 1 listopada 2013

Kurczak w porach.

   Już ponad miesiąc od zakończenia wakacji, a nadal nie mogę wejść w mój codzienny rytm. Czy tylko ja mam wrażenie, że czas leci jakoś szybciej niż zwykle, a spraw do załatwienia tylko się mnoży? Doesn't matter. Po podsumowaniu września jestem rozczarowana poziomem mojej aktywności fizycznej, ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Październik zapowiada się o wiele lepiej!
   Dzisiaj mam dla Was przepis zaskakujący prostotą i czasem wykonania. Jest idealny na zapracowane dni!

SKŁADNIKI:

  • pierś z kurczaka,
  • kawałek pora,
  • pieprz ziołowy,
  • curry,
  • kurkuma,
  • papryka ostra 
  • opcjonalnie odrobina masła (u mnie bez)



SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
  1. Pierś myjemy i filetujemy na pół.
  2. Filety kładziemy na foli aluminiowej (jeśli daliśmy masło to posmarować nim folię).
  3. Mięso przyprawiamy wg. uznania.
  4. Na całość kładziemy pora pokrojonego w plastry.
  5. Zawijamy i pieczemy 40 min w piekarniku nagrzanym do 180 stopni z termoobiegiem.
Tym razem podawałam z surówką z marchewki i jabłka, ale kurczak sprawdzi się równie dobrze z innymi dodatkami :) SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Fajny przepis :) Zapraszam do obejrzenia podobnego u mnie: http://smakinspiracji.blogspot.com/2015/10/zapiekany-filet-z-kurczaka.html

    OdpowiedzUsuń